Monday, November 1, 2010

oh..aku menangis kerana kalian..

1/11/2010...


hari ni aku nangis!!wooo...da lame babe x nanges..patut la mata asyik berkejip je satu hari ni...bile da lama x nanges, sakit pale gile pas nanges..mula tu sebab bace post nad kt wall aku...tros nanges pas bace tu..pastu aku tepiki...pelik...sbb mane la nad tau aku ada update blog aku..rupanya si iera yang gitau nad soh bace blog kteorang...dan sepantas yg mungkin aku buka bace blog iera lak..thanxx sayang sebab sudi membaca blog aku...dan thanxx jugak sbb mengupdatekan cite pasal kite dekat blog ko...hehe...


disebabkan korang aku kuat..
disebabkan korang aku pedulikan ape yang orang cakap pasal aku...
disebabkan korang aku hidup dengan cara aku...
dan disebabkan korang jugalah aku tetap jadi diri aku...

thanxx for everything...

"kawan sampai mati"

2 comments: